Life as rugby

Ja, än surrar syrsorna till vindens brus och än rular kulorna på skolgårdens grus, det är en helt vanlig onsdag och jag sitter med mandy och pluggar till kulturkunskapen som vi har prov på. Mycker fult har hänt då amanda har skaffatsig en secret lover och en kille som vi träffade på mingel som stoppade 40 spänn på mig addat migpå facebook. Pinsamt värre;)
Vi funderar på att gå ned och äta eftersom det kurrar i våra stakkars magar:( Moa ville ha skvaller sa hon och skvaller har vi i mängder, kanske inte publiceringsmaterial dock. Vi gör nog så att moa goa får en bomb av fuligheter när hon pallrar sig hem!!!;)
 Jag har inte bloggat på ett tag nu men jag kan säga att helgen var bra med undantag. Utgång på fredagen, vi hade jävligt kul så länge det varade. Amanda, enligt rykten hittade en "blondhead" som hon spenderade kvällen i knärt på. ojojoj, ibland är det roligt att vara singel kunde man höra Amanda tänka!
Kids...



På lördagen jobbade jag så klart och det var dött..så klart. Amanda kom dock in och vi satt på lagret och pratade om då gårdagens hetingar och fetingar, hissar och dissar.  På kvällen kom Binky och vi åt bulla, drack saft och pratade om allt och inget, jord och himmel.
Söndagen  var plugg och jobb där med. Kom hem ganska sent och langade då lite mat och sovning. Kändes aktuellt.

Så, vad händer denna helg kan vi Kungsbackabor frågaoss. Ja om man frågar Amanda, gottskärs fara, så blir det krök på kullen. Vi skall se på film och planera resan till Portugal på novemberlovet. Vi har också en födelsedag att fira snart och det är inte minst Amandas. Hela 12 år och inte en dag över 30!
Hoppas det inte regnar för det är slitsamt tycker jag personligen, vi får se vad som händer. Amanda kanske dissar mig på lördagen eftersom en viss pojke här på Aranäset har en viss lust att göra en visist till amandas hus, eller var det visitera amanda??..hm (forsättning följer)
Varför inte, "ung och dum" det var det en stofil som kom på. "Gammal och oerfaren" det kom jag på.

Nu skall vi skita i detta och gå ned och knöcka i oss käk. Hungrig som en hungrig Robisson Cruise på en öde ö.
Nu blev jag lite i extas damer och herrar och kanske avslöjer ett ting eller två och invånarna i KBA kommun. Nu blir ni nervösa va??
Måste formulera mg bara, så jag återkommer när vi fått mat i magen.
Puss på tummetott, slickepott, långeman, brandeman och lilla vicke vire och andra dirrty ställen. Tack och hej, ni kommer sakna mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0