Mat och annat

YJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!  Nu sitter jag i skolan och slaffsar på ett äpple, såååå gott:):):):D Idag ska jag tillbringa dagen med att baka kakor och rapa i takt med min kära broder carl pedal! Älskar honom(L) Skolan i dag har varit rolig, eftersom jag haft någon att vara med på rasterna. I bamba fick jag även sitta med de andra. Det serverades idag köttbullar och potatismoszzz jag hämtade mat åtta gånger och vann över alla killar på matätar tävlingen (smajl) Som efterrätt fanns det idag pannkakor till min stora glädje!!!!! åt upp en hel form av dessa dör att de var ås kanongoda. Ska jobba på polan och pyret i he´lgen vilket ska bli så himla kul! dels för att jag får något att göra och dels för att kungsgodis ligger på våningen under så att jag kna springa dit och äta för jämna mellanrum. I natt sov jag med johan, vi mös i min säng och johan gottade sig då han låg med huvudet på mina valkar  som kudde. Folk brukar säga att de inte förstår hur johan vill ha mig, men han säger att det är insidan som spelar roll!  vill avsluta med att säga att jag kommit ett bra sätt att passa in bland de coola. Jag har börjat röka!



Hejhej - leverpastej... gud vad sugen jag nu blev på leverpastej
 

SKRIVET AV EN RASTLÖS DAMP- SOFIE MED NGT EMOT FETA
SKRIVET AV EN RASTLÖS DAMP- SOFIE MED NGT EMOT FETA
SKRIVET AV EN RASTLÖS DAMP- SOFIE MED NGT EMOT FETA
SKRIVET AV EN RASTLÖS DAMP- SOFIE MED NGT EMOT FETA
SKRIVET AV EN RASTLÖS DAMP- SOFIE MED NGT EMOT FETA
SKRIVET AV EN RASTLÖS DAMP- SOFIE MED NGT EMOT FETA
SKRIVET AV EN RASTLÖS DAMP- SOFIE MED NGT EMOT FETASKRIVET AV EN RASTLÖS DAMP- SOFIE MED NGT EMOT FETASKRIVET AV EN RASTLÖS DAMP- SOFIE MED NGT EMOT FETASKRIVET AV EN RASTLÖS DAMP- SOFIE MED NGT EMOT FETASKRIVET AV EN RASTLÖS DAMP- SOFIE MED NGT EMOT FETA


Kommentarer
Postat av: Sofie

Clara det verkar ju som att du är världens fetto. och en sak till heter inte din pojkvän jonas`?

2008-09-08 @ 20:30:59
Postat av: Anonym

varför har inte sofie blogg?

typ chearleadarncoop_91.blogg.se

2008-09-10 @ 21:06:05
Postat av: maccccccatacccckk!

Måste säga att "Skolan i dag har varit rolig, eftersom jag haft någon att vara med på rasterna. I bamba fick jag även sitta med de andra. Det serverades idag köttbullar och potatismoszzz jag hämtade mat åtta gånger och vann över alla killar på matätar tävlingen (smajl)" är ett jävligt roligt skrivet inlägg i bloggen!!!

2008-09-10 @ 23:08:00
Postat av: Sofie (den grymma bloggerskan)

Hej alla fans! jag överväger tanken med att skaffa en blogg eftersom att jag förstår hur mycket ni gillade mitt inlägg. Vill även säga tack för förslaget på namn du anonyma:) mycket möjligt att det blir något sådant. Kram

2008-09-12 @ 11:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0