Per Hammar.

Eftersom bloggägaren inte tar sitt ansvar har jag inget annat val än att ingripa. Man kan fråga sig, lever hon, har hon gått i celibat eller har hon helt enkelt gått i ide? Svaret är att Clara sitter hemma och skriver poesi och bakar knäck-rutor, lyckligt ovetande om att jag såkallat "gäst-bloggar".

Frågan är ju då, vem är jag som lyckats hacka mig in på lilla Clarissas blogg och publiserar ett inlägg så här i hemlighet?
Mjoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo sug på den en stund ni.

 Clara, om du inte lägger upp varenda bildjävel från sommmar ( FETT INKLUSIVE DANMARK ) kommer Stewie komma och kicka ditt ass så som Stewie kickar Brians ass. Och som vi vet är det momentet inte så jäävla skönt, right?

Gissa vem jag är nu din råtta.

Vänliga hälsningasr och ta detta som en varning Per Hammar.


Kommentarer
Postat av: Z:a

Per hammar e min o Claras grej !?!?

2008-09-23 @ 20:30:06
URL: http://mandasz.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa min ja

2008-09-24 @ 18:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0