Torsdagensssss

Sitter här i ett grouproom med Foffi och gör en massa strunt. Har prec läst hennes regelbok i cheerleadingen och jag skarttade. Varje gång man kommer försent, svär eller ens mobil ringer måste man lägga en 5 krona i en burk. OM man inte gör det kan man bli avstängd från laget. Hahahaha

Man skall helst ha kort tröja och shorts sägs det, gjort i bomull..ej glansigt material. Om du vill skaffa tatuering eller piercing så tala med din tränare.

Nu skall jag gå till min svenska lektion och ha svenska som ni kanske förstår. Sen skall jag med Binky hem och baka cocosbollar :)
Imorgon är det frilufsdag och vi skall orientera i Kba skogen, fy fan säger jag men men. Puss på er...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0