Var e du ikväll babe

I Fredags var det allt full rulle. Jag satt uppe kvällen innan och gjorde klart engelskan och gick och lade mig hyffsat sent eftersom jag var tvungen att se GG..
Men sista skoldagen på veckan var bra, lite trög dock. Ni som såg mig halvsova under historian vet ...:-

På kvällen bar det av till Gbg där jag träffade Axel Andersson på bussen som skulle till sina farföreldrar. Tåger var galet sent så jag missade tio minuter på Håkan som jag pch Fidde-lur skulle se. Tur att en viss Clarissa har hedersgästkort så köandet inte blir ett problem :P
Jag hade på min fetaste jackan på hela området men jag frös inte iaf! :)

Jag och Robert förökte hitta varandra men det gick jättedåligt.  ROBERT JAG HÖR DIG INTE?
Sen tog vi närmsta spårvagn till vasastan och gick till Ches Amis där vi tog lite drinkar och sedan for vi till Notting Hill där vi träffade Fridas vänner. Jag försökte prata spanska med två spanska killar som tyckte jag var assöt;)Det var jag också!
Sedan for jag hem med två pendeln, kunde dock inte sova av ngn anledning. Tror jag hade fel sovtröja på mig eller ngt:(
Mysigaste på kvällen var en tjej i 30 årsåldern som frågade om jag hade tuggumi och blev verkligen jätteglad när jag hade det.

Igår jobbade jag och det hände absolut ingenting på Saks, helt dött.
Min syster hade sin 20 årsfest med 60 pers. Jonas och Amanda kom och amanda dansade med min mamma och flörtade med ekonomerna.
Jonas sa opassande saker till min bror och amanda pratade med alla ganska högt. aja ;)

Idag har jag jobbat och det var ganska roligt faktisk :)
Nu har vi ätit big middag eftersom min syster fyller år och nu sitter jag och funderar på om jag skall plugga eller möblera mitt rum. Det roligaste tror jag.......PLUGGA ASSÅ, not








 ROBERT JAG HÖR DIG INTE??





Cheeeeeezzzan



Veckans roliga btw!!!!

Veckans roliga händelse är när Julia Tysklind och jag vandrar ut från Aranäset och hon ser sin buss. Julia får panik och börjar i ren hysterik springa. Saken är att det står två bussar efter varandra, en som går till Kba och en till Onsala sit Julius skulle. Julia börjar springa mot fel buss, knackar på rutan till busschaufören att han skall öppna dörren men hon nästan vägrar och Julia gör gester. Samtidigt skriker jag NEJ JULIA, FEL BUSS!
J kastar sig på bussen och jag höll fanimej på att dö av skratt. Ringer Julia och hon säger, såg du vad jga gjorde elr, jag gick fan på fel buss!!

PUSS PÅ VALFRITT SLÄLLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0