Killer on the road

Idag har det varit Tisdag som vi alla vet. Ganska så kort dag med ganska så lugna lektioner. Vi tog skolkort och miffot svingade mig att sitta ned, detta kommer sluta fel och resultatet som snart kommer på papper i form av kort kommer inte skilja sig ifrån bambatanternas kort i skolkatalogen.
Sitter och lyssnar på slemig musik och pluggar lite. Missade min halv tre buss idag som tydligen inte gick halv tre utan 14.25. Fick helt enkelt sitta på stationen i en halv evigheet :(


Jag stekte pannkakor åt min mami och satte en glasskål över en spindleee på golvet. Jag skall kväva den till döds, hahaha!
Vallgatan ringde och ville att lille jag skulle slava i helgen men jag orkar inte jobba denna helg också, skall vara på Saks hela nästa. Vet inte vad som händer lördag söndag, hoppas att J skall vara hemma och inte åka med sin familj som är tanken så vi kan mysa;) Skall manipulera honom till att stay home with his girlllll.

Nu skall jag dansa naken, puss



De vanligaste uttrycken Foffi ger oss dagligen:

Fy fan!
Jag måste berätta en sak, oh herre gud!
Det var så jävla pinsamt!
Ojojoj, då..inte visste jag det om dig Clara....?
Det är en i mitt lag som har en sån/gör så/ kommer ifrån
Nu skulle det sitta fint med en cocacola men en citronschiva i

Guh va jag e hungrig



//Kram Tigernnnn och Tvillingbrodern 21 år.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0