2008 nånting....

Idag var det skolan som gällde, jonas påstår att jag går och lägger mig för sent och går upp för tidigt-kan nog stämma så jag tänker nog nana efter bolibompa idag.
Nu lyssnar jag på snook och har planerat duschning i evigheter men orkar inte ta mig upp ur soffan :/
Jag och amanda har bråkat smått i två dagar nu men inget allvarligt. Vi blåste en dahrma and greg bubbla idag så problemet försvann. Vi tyckte båda att vi var surmuttor i skolan. Den enda surmuttan i skolan är dock amanda...HAHAHA..skaffa en blogg amanda, endast då kan du göra officiell payback ;)

Idag for jag till K-mas med Johan efter skolan och kollade mobil och fixade hans damptelefon. For hem i 40 minuter och åkte sedan tllbaka och in till Götet där jag träffade systra mi. Det regnade fasligt men det var ganska mysigt...höst o allt. Imorgon slutar jag två och sedan är jag ledig i två hela dagar. Långhelg blir det eftersom min morfar fyller 80 och detta skall firas i Köpenhamn. Jag skall bråka med min syster i bilen för det har vi inte gjort på ett tag. Ha jättehög musik, trycka upp fötter i ansiktet på henne, spilla chips, sjunga högt och hålla för näsan på henne när hon sover. Är man lillasyster så e man ;)
Nu skall jag gå och liva upp min gamla ipod för att kunna se på film i bilen imorrn och..just det, duscha. ;)

Hoppas ni haft en bra dag AS WELL

PUSSPUSSPUSS

Här kommer en inpirationsbild jag haft ganska länge :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0