Början på en riktig sommar!

Hej alla stålliga! Igår var jag hos amanda och vi käkade middag och diskuterade galna ex och kärleksproblem med kalle^^ Den galna åskan som rådde var tokläskig men vi höll ihop och skrattade faran rakt i ansiktet!
Sen kröp vi till sängs och somnde en stund efter att jag stängt in amanda i hennes påslakan.

Idag hade vi nationellt bajsprov i engelska också och det gick hyffsat bra tycker jag. Hade sudd i hela knät efter de 100 minuter vi fick på oss. Efter denna korta dag for vi hem till mig och käkade melon och for sedan till göteborg. Det fula i denna lilla berättelse är att bussen inte gick till just den busshållplats vi stod på så vi fick traska/spurta till valllby..heee

Nu är jag hemma från middag på MII med syskonen to.m! Åkte in för att träffa min syster på västerstaden för att ordna med allt med lille lägenheten. Allt gick bra:)
Nu ska jag skriva engelska och sen sova:) Har hälsodag imorgon:/...ihhh

Ser ifram emot varlborg också, ska bli tokmysigt:) Skönt att ha ett ställe i stan man kan slagga i också;)

KISSKISS
Vem har hängt tvätt på Drottninggatan?

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Hej babe, ring mig. Måste planera vår sommar.

2009-05-09 @ 19:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0