Helgstålligtheter

I lördags var vi i lägenheten:) Det var en sjukt fin kväll med mycke stålligheter. Vi käkade middag först och kollade på lisebergs fyrverkerier. I Johanneberg kan man liskom se allt...hehe.
Blir glad när man är omgiven av så många fina människor på en och samma gång. Frida gav mig en galen shaker som andvändes flitigt och hjärteplastisbitar som låg över hela stället dagen efter!...söt är hon!:)
Halv 5 satt vi i min soffa, otter och anders slogs om mormors bullar och jag halvsov.

Idag har det varit en lugn dag men få lektioner, ska ha nationellt prov imorgon så det skall pluggas till men hos amanda. Flickan är lite sjuk så henne skall jag ta hand om.  Valborg på torsdag och ledig på fredag!!


Pusses....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0