Om min dag...

Gårdagen var bra, vi käkade middag och firade amanda och Jacob. Sen hoppade jag och Jacob studsmatta tills jag dog av utmattning och kalla fötter. Vid tio sprang jag upp och tog farväl till Ludde som är borta en kortis till Barcelona och sedan for jag hem:) Sebastian spelade gitarr i telefonen vilket var så jäkla bra som han själv sa. Haha


Har varit en ganska bra dag idag om man tänker på alla omständigheter. Went bananas imorse då jag 5 min sen till buss trycker i mig flingor men tandborsten i andra handen. Hurtig som jag är kastade jag mig på en cykel och hann med bussen min. Jag och coffe gick till copyshop vid lunch i solen och åt sedan makarooner. Vad gör jag nu? Kollar på hero och äter sheron elr hur det stavas/heter. Vad ska göras? Göra färdigt idrotten, skriva argt medelande till blckbook och sen byta lakan i min säng eftersom min katt hoppade in genom fönstret med smutsiga fossingar på mitt vita duntäcke. grr...



Skall nana i tid ikväll så jag R pigg imorgon:)


Vill ni ha en bild?

får ni inte....h e    hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0