Tired of using...

HhjnbsjBDACDA

Igår firade vi amanda hemma med hennes släkt! Champagne och mat tills vi alla storknade. Sen for vi till kba jag amanda och martina och tog en kungsbacka sväng, amandas krogdebut....wuhu!. Vi träffade jocke alex och boken som jag tvingade ut för att fira z.
Det var en rolig kväll trots tråkigt kba folk ute. Kvällen slutade med att jag sålde amanda till två spanjorer för elva kronor trots att hennes läppar nuddat en annan kba profil denna kväll SPOTED. Bien deal Clara!

Imorse for jag till stan där charles väntade med mat:) Bra på att laga mat är pojken. Nu är jag hemma från konsert Porgy and Bess. BrA sång med akkk så långtråkigt......

Nu är jag hemma och skall sätta tänderna i plugg. Ska väl ta mig till onsala också och hämta lite saker. Fick klagomål om att jag är dålig på att lägga ut bilder..  får beeattra mig.


PUS..S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0