Glad påsk

Igår var vi hos Lovisa och firade påsk:) Det var tokmysigt. Vi satt på uteplatsen invirade i filtar och skrek Håkan texter. Riktig sommarkänsla:) Tack systrarna svallingsson för mysig kväll!
  Stationen runt tre är lika snuskig som alltid, liksom bussen hem, alla vet att jag h.a.t.a.r. 732....och det är just för att 732  är 732.
Bussresan var helt okej förutom att en kille tog mig på rumpan:/ Fick höra senare att ett killgäng från den bussen gick av i Fjärås C och någon blivit misshandlad. Hoppas det var han. HAHA


Nej nu skall jag allt sola lite, imorgon är det skola! ingen kommentar




Lya som jag till en trevlig ung pojk Danne skall hyra ut till:) Själv håller jag mig i kba för sommaren, måste vara nära havet kom vi på. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0