Empire of WAWA

Hah
Hej alla tio som varit inne de senaste två dagarna. Har saknat SF lite faktiskt. Namnet börjar växa lite i ögonen mina. Detta betyder inte att jag kommer blogga mer för ni som läser min blogg vill bara ha koll på vad gör med mitt liv. Skääämta..alla vet att jag är en ikon för KBA. Hehhahe
Vad gör jag, jag sitter och myser i soffan med C. Dagarna på aranäs har igen börjat och är så nöjd med detta, längtar inte alls tillbaka till kreta elr så. Om två veckor åker jag till Bryssel. 17 timmar i buss, kommer döda anna och kakan efter det. Bakibussen sex tyckte Johan, kanske det tyckte jag. Sova 16 timmar tyckte jag också. Buss är inte charmigt, nejnej.
¨
Vill åka till STHLM på torsdag, skall dra med mig typ bell. Gudvaroligt. Måste va hemma på lördag dock för då ska här skakabak som Emelie sa. Bra ciatat sa jag.

Kommentarer
Postat av: Kajsa Kusin

Söt blogg du har! super snällt att du kunde fixa våran

Saknar dig kramar i massor / Kajsakusin

2010-08-25 @ 16:18:24
URL: http://borntobecool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0