U can play your R´n´B tunes

Hej alla måndagströtta:)
Idag var jag måndagstrött.


Hade webbdesign på morgonen då jag satt på facebook, hade sen skapande skrivande då jag satt på facebook. Sen affärsjuridik då vi satt i bamba och sen historia då vi sistra minuterna var på genrep av treornas teater.

I helgen  träffade jag Frida som såg ut som ett frågetecken, okänd anledning. På fredagen var vi hos lulu bell och kollade på let´s dance och åt glass:) mysigt var det!

 Robbin tvingade mig att kolla på handboll i 2 timmar!...Jag frågade saker varannan sekund och han var säkert skitlack på mig efter det men han får skylla sig själv;) PLus att han var nära på trycka i mig kebab (!) dock hände det inte eftersom jag inte R redo. Isabell sa att den dagen jag äter kebab ska hon äta tomat eftersom hon aldrig gjort det (?!) Hur fan man nu undviker det från första början.

Nu har zingo gått hem och vi har kollat på lion king. Nu ska jag duscha och sen kanske sussa. Tror det får bli så..
Puss och godnatt alla<3


week_ill_3
Vill ha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0