me love you babe

Hej alla sweethearts. Sitter i amandas soffa och har precis game-at GH och Wii play med Frida och Z:)
Nu har frodo gått hem och vi ska dricka en kopp te och kolla på prinsen av egypten.  Idag är det sista lördagen på lovet och på torsdag börjar skolan igen:)

Igår var vi hos anna och åt sedan for jag och amanda hem till henne och kollade på film och for sedam till coffe och jag gjorde designen på risingshine men vi kom bra halvvägs eftersom coffes dator är cepe.
Det var bag i box för mig oh sebbe och bråk för andra. TA OCH GE ER NU!!..jag orkar inte  med er!

I morse kom manda med frukost på sängen till mig och hitta nemo:) Sn for vi till stan och åt lördagsgodis.
Nu börjar filmen .....shyyy;0




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0