NYÅÅÅÅÅÅRR!!

Nu ligger jag här med mina älsklingar anna och karin, love of my life. Det är första dagen på det nya året, 2009. Denna kväll har varit så sjukans jävla roligt grym så vi ligger och fnittrar fortfarande åt kvällens händelser:) Nu är klockan mycket och vi är alla hesa eftersom vi skrikgt som måsar i ett yväder. Våra ben är kalla men min säng är varm och mjuk. Vi är också lite täta i näsan men det det hindrar oss inte från efterfestande och snarkande:) Nu skall vi ligga och onanera till calvin Klein bilden 3 meter framför oss. Undrar om han har strumpor i underbyxan, that´s a secret i´ll never tell

XOXO U know U love meeeeeee


Clara Anna Karin

the trio....





Måste också ta detta tillfälle i akt och tvinga er att g¨in på min älskling annas blogg med de mest underbara foton som tagits!!

http://annabillger.blogg.se/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0