Sunshine lollipops & rainbows

Idag läste jag att prinsessan victoria bara är typ 1.68!
Hon ser ju jätte lång ut...

Albin har fått mig att börja lyssna på Matt Costa, så ni som ligger på musiktorkans front kan lyssna lite=)  Jag har nu också kommit på vad jag ska ha som PA i webbdesign, får se om jag lyckas : /

Jag och anna brukar båda sova när vi kommer hem på dagarna, inte med meningen men det bara bir så. Bästa minuterna på dagen men också väntar de vidrigaste när man vaknar och vet inte vart man är eller vilken tid på dygnet klockan är. Sen så sover man inte på natten heller, dålig vana helt enkelt.

Nu ska jag se GG. Puss och ses kanske imorgon.





Because you´re in love and love is here to stay...



Kommentarer
Postat av: Hemlig

ja, hon ser sjukt lång ut, och albin är hemsk. det är då fan att han vet mkt om musik dock...vad är ditt PA btw??

2009-01-14 @ 23:15:36
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0