CHRIS BROWN FOREVER

Hej alla göteborgare. Nu är vi hemma!
Hemma ifårn Christian Brun. Här kommer en liten summering från dagarnas äventyr i huvudstaden:)
Vi började resan med tåg i fyra timmar där vi tryckte i oss godis och läste om "vad killar vill ha". Taxi till Mariell och sedan dykning i säng. På morgonen gick vi upp och lekte med Stella och Freddy. Tog sedan tunnelbanan till sthlm för att leka på stan och sedan träffa flickorna billger och uhllen  för middag:)
Vi käkade på ngn thai som såg ut som en ljungel i, spääääänandeee!

Sedan mätta och glada for vi till hovet med alla danderyd fjortisar för att uppfylla vårt syfte, CHRIS B!
Det var alla bra låtar och scenen när han dansade utan tröja var så alla flickor skrek;) !

På natten blev det sedan smörgås i köket och sovning. Dagen efter for tre av oss hem med ett tåg jag hade kunnat gå i takt med. Jaja, de fem timmar hade vi alf kul.

Roligaste tillfället:

Alla tillfällen var självklart roliga men när lollo o frida ber dom ropa ut mitt namn på sthlms central är så jag kan kissa på mig av skratt nu i efterhand.


På kvällen kom frodo o lollo hem till mig och vi kollade på GG och sedan somnade ganska gott :)
Tack alla mina flickor, speciellt Isabell hjärtat som vi fick bo hos:) Love you all!!



fler bilder kommer.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0