Jag vill vara din skugga

Hej allihoppa som blondinbella hade sagt. Idag när jag vaknade ville jag lägga mig under min säng och vänta på sol. Jag läste att det begås flest självmord i hela världen i Sverige, just pga av att vi blir deprimerade av allt mörker. Det fanns en gång då man inte trodde det var möjligt att bo i sverige för det var kallt och ingen mark pga av skog. Det var va dom på balkan trodde i alf men then we proved them wrong. Men sen så dör vi också, bara för att bevisa att vi kan överleva en sommar.

Har man kent och en varm tröja överlever man som svensk endå, tro mig ;)

Nu ska jag fila på mitt projektarbete i webbdesign och sova, först skall jag se Isabella L nya avsnitt och lyssna på lite låtar som anna säger är goa:)

Kram 
 2 U FROM C.T.C.













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0