Min swagger

Nu vet vi vem stockarn är och jag höll på att sätta chipset i halsen då vi fick reda på vem det var. Igår tittade jag och frank på sopranos, vem är då frank- om inte herr zingaropoli. Sen såg vi david foster konsert och kom inte iväg för än sent till stugan de la coffe. Jag lärde folket en ny popcorn kultur som vad uppskattad av en ialf och kollade på snuskiga justice.
För er som inte varit i coffes hus, dvs den stora bostaden som det faktiskt bor ngn i bredvid, så ser den ut som en hobb bor där med alla låga dörrar och flingburkar på hyllan där chrstoffer kan brukar få sin frukost ifrån.
Har sett det nya GG avsnittet och det slutade så jävla ------
Imorgon skall jag till staden med amanda och kolla nk och sen passa sigge, världens fulaste hund.
Imorgon kväl skall jag till gbg och käka middag:-) Det skall bli trevligt:)



Kommentarer
Postat av: Anton

Frank är ju skaparen av Candyman! kanske herr zingaropoli också...?

2009-01-06 @ 23:06:38
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/
Postat av: Anna

Vem var stalkern? :O

2009-01-07 @ 17:50:50
URL: http://annabillger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hatar fan den hunden, jävla cpjävel. vill kasta kniv på den och göra en handväska av den.



Jag spottar fan på hundens mammas grav.



Jag hatar djur.

2009-01-07 @ 18:05:15
URL: http://sankrall.blogg.se/
Postat av: Anna

Jonas, ditt vidriga lilla åckliga småbarn! Säg det om min hund en gång till och se vad som händer!



PS. Clara - det gäller dig med!

2009-01-09 @ 20:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0