Veckans onsdag

Hej kära vänner, sitter och slickar mina naturböcker och läser om genteknik..jehawv
Fick för mig att gå in på bloggen och kolla läget lite, har ju inte varit inne på ett tag nu som ni kanske märkt. Har bara inte haft lust eller tid att skriva känns det som:/ Ska förbättra mig, promise;)
Vi ska välja I-val inför trean nu så hela skolan är packad med förvirrade människor. Själv ska jag välja matte och engelska C, får se hur det blir och om jag får utöka mina poäng(?)

Jaja, hoppas att ni alla mår bra och längtar lika mycket efter våren som jag:) Ses på skolan eller på kungsbackas gator och togRG!


Här kommer lite pics från vår STHLMs resa:)







Stella<3



Hur långt kan ett tuggummi vara?..;)


Älsklingar...




Vi på stureplan....lol ;)


 Mötte upp Karin och Anna för lite mys innan chris.







Fotograf: duktiga Frida Hagelin
Pussssup



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0