Dagar till ära

Hej alla!
Har inte bloggat på en halv evighet och skäms för det gör jag lite. Bloggar inte på WTF heller för den delen vilket jag har lovat bella nu när hon raggar fransmän i Canne.

Vad har hänt:

Skolan slut
sommar börjar

Dagen innan skolan var vi ute en sväng i kobbe vilket var helt okej lyckat. Efterfetsen mindre bra kanske. Hahah
Det blev en sen kväll utan kamera iaf. På torsdagen  var det skolavslutning och sen lunch med flickorna för att säga hejrå till bellebullen. På kvällen drog jag upp till simon en stund där en massa av trevliga människor väntade. Jag och simon övningskörde..heheh och sedan hem och kollade på film hos mig. Det blev en lugn kväll:)

Igår jobbade jag och drog sedan upp till Fillefin som hade gtg i lägenheten sin. Snabb vända ned på stan och kvällen slutade med att jag sov på jocke, felix sov på mig och philip sov på felix i en stor hög i soffan. mhhh vad gott det var!

Mina glasögon har gått av på mitteN!....BLEV SÅARGNÄRJAG SÅG DE    T


Nu sitter jag och Sigge och kollar på the city..eller jag vill men  hela mtv består av JAMBA reklam. Kattunge som slickat rutan och ljugdetektor till mobilen?...hatahata
Nu ska jag gå ut med Sigge i parken eftersom han ser ut att ha jäääättetråkigt den stackarn.
Hoppas ni får en bra dag och att vädret är med i oss, iaf på midsommar!!!!

Love

C


PS. glöm inte att kolla min och isabells blogg watchthisface.blogg.se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0