JUST ME

Hej mina fina!
Ni har väl inte tappat hoppet med mig och mitt bloggande! Jag bloggar numera på watchthisface en del även om det är bellan som håller i undehållningen till stor del. Sidan kommer bli balllare när vi får kamera i form! Ser att jag fortfarande har himlans mycket besökare trots mitt o -agerande på S&F....vilket är sött.

Midsommar var bra, jävligt galen men oh så rolig. Tack Tobias för fin krans av tre grässtrån och en präskrage!
Lyssnar nu på Maia Hirasawa och skall gå en promenad med en hemlig ny lover of mine. Vi ska upp till honom och ...ja vad ska vi göra!???!

Har lust att göra något kul denna vecka, kanske ett gardenparty:) hmmihihe  Idag har jag traskat runt i gummistövlar och klänning från velour, självklart raybans, karmex på läpparna och rosiga kinder av allt busåkande! och oj vad naturlig jag kände mig!!


bild-30


mm vad gott med iste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skoja hatar iste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0