Ant din tant!!

Som ni alla vet så får alla födelsedagsbarn här på Stil och Finess alltid ett rim!
Så här kommer ditt Antisen! <3

Ja min mamma hon en gång  i tiden har haft dig att lära
och sedan dess ni varit lite äckligt kära
Vi träffades när mig du i utnyttjning tog
Jag visste vad som höll på att hända men bara log
Samhällvåningens gap och skrik
Anton vilken taktik!

När du Mr/Mrs Smith oss kalla
Nej anton det betydde inte att du min rumpa en gång kunde talla
Onda planer jag smida
För att få dig att lida

Pulkalektioner i någon finsk stad
Jag langade lögner på en hel rad
Endast för dig att lura på
Nu är nu och då var då

Nu du gammal är
Men trots din cepighet jag håller dig kär
Fräknigt ansikte i studentmössa jag kommer se
Efter det inget bus på samhäll mer

Dock jag dig på malmlön besöka
Din båt jag med mina saker knöka

Tommy Nilsson och Prips blå
Här du min hjärtehälsning få
Kommer sakna dig nästa år
Hoppas du vid tanken på oss skillda, inte bra mår

Älskar dig mitt hjärta
Att du skolan lämnar ger mig smärta
Kommer säkert jobba som din sekreterare i framtiden endå
Då vi på kontoret kan leka pannkakor med sylt på;)

Internskämt det sista var
Tänk på mig när du på fredag flaket far!

100 kyssar!!

Din Claris








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0