18 vårar!!!!!!

Jaha. Livet från 1-17 har varit godkända. År nr 17 hade tom ett plus i kanten:)
Sitter nu och spenderar mina sista timmar då jag fortfarande ägs av mina föräldrar. Jag har skolkat, varit kriminell och suttit på vabergs polis. Jag har tjuvåkt på bussen, struntat i dammsugning. Nu är det slut-   belastningen asså. Över en natt förändras allt.
Haha, nat!!
Ska fortfarande va lika cp.

Idag var jag hos amanda och flickan gjorde blåbärspaj åt mig med jordgubb på toppen. Hon är det bästa man kan ha!
Vi satt där och pratade om hur det kommer bli i framtiden. Vi sa att vi kommer sitta i varandras kök och äta blåbärspaj om 25 år också. Hoppas det!

God natt och grattis till mig som fyller 18 imon.





Frågor.

Vart kommer mitt csn?
Måste jag betala tandläkaren?









Kommentarer
Postat av: Anton

Dagen är tillägnad till dig babe.

2009-03-18 @ 16:11:25
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/
Postat av: Anton

Yes of course it's you darling. och klart du ska ha det. ha så kul ikväll med dina överraskningar.

pussisar <3<3<3<3

2009-03-20 @ 17:31:30
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0