Chrstoffer du är mitt offer


Idag fyller min älskling år! Stort grattis till the Sundance kid med stort hjärta o cigg o vin  i bagaget!!






Vi träffades en kväll i Maj
Då synen din var på svaj
Med påsen full av öl
Gav du ifrån dig ett kärleksböl

Jag nappade på din charm
Och grabbade snabbt din arm
En sommar av bus och lek
En sommar av hemligt smek

Vi bada ej nyktra vid en holme röd
Och smidde planer för amandas död
Plaza de la coffe där allt kan hända
jag här en kärlekshälsning sända
GH och Pete fan vilken skit

Hösten den komma med kyla och is
Coffe du får aldrig dagens ris
Jag lärde dig popcorn med smör
Du gav mig ett rostigt rör

93a hit 92 dit
coffe spelar du dum med flit
Ännu en sommar nu är här
Och du är snart där
              ↓




Så för att runda av
Här kommer ett hav
Ett hav med hjärtan och ballonger
Glöm inte att byta kalsonger!!


Love
Claris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0