Kortis dagen

Mobilnördbloggar gör jag. Kan dock inte lägga upp bilder för tillfället. Annars hade ni fått en hysteriskt ful på min naturlärare.
Ska bara vänta på amanda som diskuterar sitt liv med syon och sen ska vi hit la bamba. Har slutat för dagen!
Kul att jag satt och slet till i natt med skapande skrivande och så ska det va inne idag, visste det i mitt undermedvetna men ignorerade tanken. Lyssnar på call on me av någon patetisk anledning och kollar acne archives.

Har bara tre skoldagar denna vecka vilket inte bara är skönt utan nödvändigt. Skall plugga färdigt och sen kolla på alla GG avsnitt jag missat!:o
hOPPAS amanda slipper sitt utegångsförbud för pappa frank så vi kan göra stadens gator osäkra på torsdag!
Kommer upp en rolig video sen här.....:)
Hoppas att ni har en lika chilli dag som jag....Puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0