DROP THE RIM

Eftersom det var så roligt att rimma kommer nu ett till


amanda du är skev och knas
amanda du är en egen ras
dag ut och dag in jag står ut med dig
dag in och dag ut vad har att ge så säg

En signal jag dig på kvällen ringa
Då du berättar de kba killar du har att tinga
Rumpan på face
många har besökt ditt "loveplace"

Spya hos Clara
kan du inte dö bara
skämt skämt
detta rimmet blir nog underkänt

Nej amanda du är ju för go
Ge mig en zing-o
89 hit 90 dit
amanda visade du rumpan med flit
Vi alla undra
dina tår vi räkna upp till niohundra
men detta med dig jag beundra

indisk accent och ett sår på rumpan
här kommer ett rim stumpan
mitt andranamn är nödrim
ditt är simsalabim

minns du den där kvällen
det här skulle kunna bli grymma novellen
Nej nu är rimmet slut 
Nej nu säger vi SALUT




 

Kommentarer
Postat av: Bellis

CLARA VAD FÅR DU ALLT IFRÅN? HAHAHA

2009-05-12 @ 15:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0