Valborgare

Hejsan Hoppsan!
Valborgskvällen var lyckad som tusan:)
Kvällen började med grillning hos amanda i solskenet. Fula namnlekar och goda drinkar:) Vid elva drog hälften av oss in till göbet för att ta oss in på trägår´n men för att stå i kö i två timmar var det inte besväret värt. Amanada jocke och bok drack norsk vodka och jag och martin knödde oartigt föra på svanen. Kul hade vi allihop med dans in på morgonen:) Träffade en gammal barndomsvän också:)

Efter mat på donken för mig och manda satt vi i ett hål i väggen och boysen åt något som luktade strumpa. Sen gick vi hem amanda och jag, plockade äppelkvist på vägen och somnade fem:/ Frukost bestod av bränd gröt o digestive.

Igår såg jag och amanda på japansk action och åt kvarbliven potatissallad. drog hem tidigt men kom hem sent endå.










Kommentarer
Postat av: duvet

Ville kyssa dig igen men vågade inte

2009-05-03 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0